četrtek, 1. november 2012

Škatlice v zelenem

Pa da malo prekinem pretežno modro belo dogajanje, voščilnice ....
Naj bodo za danes škatlice. In tokrat zelene.
Dveh različnih velikosti, dveh različnih izpeljav.
In tokrat pogled na nekoliko drugačen izziv. Pri desert islands crafts challenge so napisali: izberi vsaj tri iz seznama.
1. Vintage,2. Brown/Sepia Colours,3. Round Shaped,4. Braid,5. Not a Card
6. Patterned Paper,7. Collage,8. Charms,9. Add a Sentiment,10. Ribbon
Jaz sem izbrala: 5, 9 in 10  -not a card, add sentiment, ribbon

6 komentarjev:

Hali pravi ...

Čisto posebne so, kombinacija temne in svetlo zelene me takoj asocira na smreke. Luštne so!

Andreja pravi ...

že dolgo občodujem tvoje škatlice. Te zelene so mi pa še posebej všeč. Krasne so.

Sharon pravi ...

Just perfect little decorated gift boxes!! Thanks for joining our new challenge at DICC!!

Sunny79 pravi ...

Thanks for joining us at Paperminutes.
I love your Christmas wrappings.
Hope to see you again, sunny.

Anke pravi ...

Beautiful creation. Thanks for joining us at Crafty Ribbons. Good luck
hugs Anke

cebelica pravi ...

Super šlatlice! Lepo si jih okrasila - niso niti preveč "načičkane" niti preveč "prazne". Ravno prav. :) Me veseli, da si se nam pridružila v tokratnem izzivu na Crafty ribbons blogu. Veliko sreče! :)