ponedeljek, 28. november 2011

Vrečka do vrečke .... same vrečke

Čeprav sem bolj pristaš kompletov, pa je vendarle včasih potrebno narediti samo vrečko ali škatlico. In danes so na vrsti vrečke.

Prve tri sila preproste. Umazano bel papir, ki ga kombiniram z eko in rjavimi papirji. Povsem drugače izgledajo, ko so postavljene nekje skupaj s pripadajočimi izdelki. Takrat je, kot bi nekako skupaj z drugimi pisale svojo zgodbo. Te se sicer še odločajo kam bodo odšle, a odločitev bo padla danes, ko pripravim en paketek in bodo ali pa ne bodo v njem.
Mali zelenki pa se ponašata z bleščečimi papirji. Tako belim za snežno podlago, kot tudi v smrečicah. Izrezane so iz večje(30x30) pole papirja v bloku, ki je edini praznični papir, ki sem ga kupila letos.
Vrečke iz natrona sem že pokazala. Natron dopušča resnično veliko možnosti. Že videne so bile snežinkaste, te danes pa pikaste in z jelenčkom. Za domače dobrote moje sosede.

Zelo nežno in nevsiljivo....(kot vidite veliko uporabljam ta umazano bel papir, ki mogoče ni ravno najbolj tipičen za prazničen čas, ampak saj tudi jaz nisem ravno tipična in po nekih jusih izklesana) sem se poigrala tudi z enim od Vladkinih napisov. Je kar malo čuden občutek, da imaš naenkrat toliko različnih možnosti uporabe slovenskih napisov. Kako in kje jih uporabiti? TO je sedaj vprašanje. Sem že napis odstranila, ker se mi je nekako zdelo, da ni dovolj viden, pa vendar je potem ostal. Saj sem pravzaprav ravno to želela: da približaš vrečko in si ogledaš ta čudovit napis.Jaz sem vsekakor očarana nad njimi. In v današnji objavi sem želela samo pokazati, da ne sodijo zgolj samo na voščilnice, ampak se jih lahko uporabi tudi drugače.
Pa še drugače...
Pač bolj ali manj preprosto, odvisno od mojega trenutnega navdiha. Saj seveda vseh teh vrečk na potrebujem za mene, ljudje imajo pa povsem različne okuse.
Pa še v zelenem in malo bolj razgibano, spet s pobleščičenimi papirji.Motive sem izrezala iz papirja in jih z penastim trakom prilepila na osnovo.
Potem pa še malo drugačne barve na malih belih škrničeljčkih, kjer vleče na roza. Ja, tudi roza je lahko primerna za praznike. 
Pa sem prišla do konca vrečkaste objave.Pa vi? Tudi kdaj naredite kakšno vrečko?

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

To je res poseben občutek, ko nek svoj izdelek vidiš drugje in vesela sem, ko vidim, da so vam všeč in kako raznoliko znate uporabljati te štampiljke.;) Lepo pridejo. Drugače pa so mi blazno všeč tiste vrečke s smrečicami in tiste rjave z jelenom.

Hali pravi ...

Zelene smrečice in rjave vrečke so najlepše. Rjave sploh, če bodo polne dobrot ;-). Kje pa nabaviš ta rjav papir?