petek, 18. november 2011

Rdeče in belo ... še vedno

Dober dan vsem v hladno petkovo jutro.

Kar nekako ne morem verjeti , da se piše že 18. november. Le kam nekam so šli vsi ti novemberski dnevi? Jaz se jih prav nič ne spominjam.
Moj zadnji spomin je na jesenke počitnice in potem je tu kar današnji dan. 
Za danes tri na hitro. Saj se še spominjate tekstilnega papirja, ki me je povsem očaral. To so še tri narejene z njim.
Nobenega odkrivanja tople vode, le drugačne v sami postavitvi, ki sem jo prilagodila izrezu kvadratkov iz papirja. Na pogled povsem enake. Pa vendar .... lik jelenčka sem obrobljala z barvami v tubi in na vsaki sem uporabila drugo barvo: zlato, belo, rdečo.  In sedaj so škatlice iz te objave napolnjene.

Povezala sem jih z rdečo rafijo(v pomanjkanju časa pozabila slikati) in to je moja vizija darila.

4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Včeraj, ko nisem mogla takoj zaspati, sem razmišljala in računala in naračunala, da je naslednja nedelja že adventna in sploh nisem mogla verjeti. Res, da so mi drugi že to rekli, ampak se mi zdi, da sem kar prešpricala zadevo, včeraj pa sem potem dojela. Kot praviš, bile so počitnice (zame celo poletne) in zdaj smo tu, neverjetno. Tebi pa povsem verjamem, da ne moreš vstran od teh simpatičnih tekstilnih listov.

Hali pravi ...

Se pridružujem misli, kje so novemberski dnevi??? Ja, res ej druga že prva adventna nedelja... vdih izdih pravim, saj se potem vse naredi, okrasi, odpošlje voščilnice. Marika, spet ena krasna serija, tudi mene je tvoj tekstilni papir očaral.

Karmen pravi ...

Ja čas prehitro beži, trenutno ugotavljam kakšen adventni venček bi imela, ampak idej ni in ni bo prej prva adventna nedelja. Marika zelo lepo serijo si spet naredila ni kaj. Tale tekstilni papir je res zakon in zelo dober vzorec si dobila.

Simona pravi ...

Peava mojstrica si.