ponedeljek, 5. december 2011

Monochromatic - v modrem

Sicer sem razne izzive v zadnjem času opustila. Sem ter tja pa kakšen ravno sovpade ravno s tistim, kar trenutno delam. Tako so na Craftyhazelnut christmas challenge želeli odtenke ene barve. Pri meni je to modra v različnih odtenkih in vzorčkih.
In ker sta to pravzaprav lahko dva kompleta po pet voščilnic, jih prijavljam tudi na christmas cards all year round. Krogi so pravzaprav ostanki od enega rezanja za voščilnice z motivom v notranjosti. Pa sem jih takole uporabila, da se ne zavržejo. Emosirano in senčeno ozadje s smrečicami v krogu, kroglice, vrvica in na vsaki nekaj belih pik sem ter tja, spodaj povsem nevpadljivo napis.

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Zelo lepo izpadejo te bunkice. Prave zimske lepotičke. Lepo je videti te napise :)

Hazel pravi ...

Love your blue cards - and those baubles are a beautiful way of using up the snippets - thanks for joining in my CHNC challenge 49 - hope to see you again soon. x