torek, 13. december 2011

Še vedno snežaki

Sem se danes poizkušala spomniti, kdaj sem pravzaprav nazadnje delala snežaka. Tistega pravega, iz čisto pravega snega in s korenjem za nos. Mislim, da je bilo 1x konec novembra lani. Takrat namreč najmlajša praznuje in spominjam se, kako je v močnem sneženju hodila čakat sošolke na bližnjo avtobusno postajo. In naslednji dan so se tudi dogajali tisti snežaki, ki se jih spominjam.
Snowman -craft your days away.
Če so bili včerajšnji na voščilnicah, sem današnje prenesla na darilne komplete, kjer je seveda dodana tudi voščilnica.V modrem, saj se snežakom res nekako najbolj poda ta barva. V tem prvem sem karo blokec povezala z eno samo kovinsko rinko in dodala okoli nekaj nakodrane preje.

Pri drugem malo temnejše barve.Snežinka z gumbkom za srečo in srebrno vrvico.Ste vedeli, da se na FB profilu Ustvarjalnega dotika lahko potegujete za decembersko nagradico, če pokažete, kako ste zavili, dekorirali darilo? Škatlice, vrečke ......In pri tem morate uporabiti vsaj en izdelek iz njihove trgovine. Jaz sem tole snežinko sicer dobila drugje, vendar šablono lahko kupite v njihovi trgovini.
Takole pa je osamljena ostala ena vrečka. Je pač samo ..... vrečka. Tokrat namesto srebrne vrvice- modra.

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Še več snežnih lepotcev. Lepi kompletki.

Lesley pravi ...

Fabulous work! Thank you for taking part in CYDA's Snowman challenge xx