sreda, 26. oktober 2011

Škatle v rdeče belem

Moj pogled se najbolj spočije takrat, kadar delam različne izdelke, ki jih je moč medsebojno kompletirati , dopolnjevati, sestavljati v majhna darila .... takšna ali drugačna. In vse današnje škatlice se lahko kombinirajo z voščilnicami pri katerih sem uporabljala tekstilni papir.

Preprosto belo z rdečim satenskim trakom ......majhne 5x5x6cm
Takšne nastanejo ko .... se Marika zmoti in zamenja dno in pokrov. Tako sem svojo okroglo štampiljko odtisnila na pokrov. Ker mi je po gorenjsko vsega škoda, sem štampiljko prekrila z rdečim papirjem in to je to .... 5x5x6cm
Spet uporabljen tekstilni papir kot majhen kvadratek na pokrovu škatlice, z rdečim gel pisalom pa sem na pokrovu naredila nekaj okrasnih šivov .... 5x5x5cm

Naslednje tri so v velikosti 12x17x3,5 cm, belo dno in rdeč pokrov, vse tri na pokrovu obdelane s tekstilnim papirjem.
motiv postavljen pokončno, pokrov okrasno naluknjan, strani pokrova pa poštempljane z belimi štampiljkami (napis, snežinke)
motiv v ležečem položaju in obrisan z belim gel pisalom, na daljših straneh dodana še bela črta, okrasne pikice s pisalom za 3d učinek 
motiv v ležečem položaju, pod njim z belim 3d pisalom narejene pikice (uporabljeno na voščilnicah v prejšnji objavi)

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Super, res se da fajn skompletirat s čestitkami in dobiš krasen komplet.

Andreja pravi ...

Super kompletki!