sobota, 3. september 2011

Mogoče pa .... fotografija

Eden od poizkusov iskanja nečesa novega za letošnje praznike.

Da bi mogoče uporabila fotografijo, me je pravzaprav nagovoril zadnji izziv na christmas card challenges, kjer tokrat želijo uporabo fotografije na voščilnici.


Moj izdelek ni samo voščilnica, ki jo pač lahko spravimo v kuverto, pač pa je lahko tudi prikupen okrasek za na npr. smrečico ali kam drugam. Notri sem vtaknila edino fotografijo iz zaloge primerne velikosti. Hčeri je seveda takoj sinila ena njenih "pametnih" idej za še drugačne realizacije. Najmlajša (ta na fotografiji) pa je dejala: a sedaj me boš pa po internetu razkazovala?

Ne morem se ravno pohvalit, da sem z narejenim zadovoljna. Vendar pa mi bo služilo za nekakšno osnovo, iz katere bom lahko izhajala. Premišljevala sem o uporabi kakšnega motiva. Vendar mislim, da glede na to, da sem letos narejena na "preprosto" , tega ne bom uporabila. Mogoče v notranjosti, tam kjer je napisan tekst. Lahko pa bi na zunanjo stran dodala še kakšen element. Npr: božično zvezdo ali kaj drugega.

2 komentarja:

CarlaKH pravi ...

So creative! I love it! Thanks for joining us at CCC!

Nena pravi ...

super ideja, ki kar kliče po rezanju mojega korenčka ;)