torek, 27. september 2011

santa - tokrat eko

Za danes ...  lik najbolj razširjenega lika, ki se pojavlja v neštetih izvedbah, podobah....
In izpeljava na eko papirju.
christmas stampin all year long - clean and simple
sparkles christmas challenge - santa
in ker je tudi ta štempiljka gumijasta (Joanna Shenn), jo lahko prijavim tudi na samuel taylors craft
Z bleščečo barvo v tubi sem zgolj pobarvala bele dele njegove obleke. Na temnem rjavem robu pa dodala nekaj bakrenih pikic.
sila preprosta, po mojem okusu in pravzaprav so narejene z namenom, da bodo eden od sestavnih delov različnih kompletov. ena takšna bo npr. romala semle noter .....
Na zavihku za vas lahko tudi preverite trenutno stanje oddanih komentarjev. Sličica se še ni nič spreminjala, ker bo nagradica delno tudi prilagojena sami izžrebanki. npr.: če bi bila to vladuška, bi dobila kakšno tršo lepenko; mogoče bi Karmen dobila zloženo smrečico, da bi potem sama pogruntala kako jo narediti in hali ...? kaj vem ... rozete? ko sama nima časa, da jih naredi ..... (sem pač zgolj omenila trenutne prve tri za žreb).

3 komentarji:

Karmen pravi ...

Eko izdelki so res čudoviti. Zelo se mi dopade, ko si pobarvala z bleščicami zelo lepo res. Res imaš ogromno idej - tudi glede tvoje nagrade, ki jo boš nekomu podarila, res sem se nasmejala.

Hali pravi ...

U prekrasna ideja - za moje darilce, res nimam časa ha ha ha.Faca si...
Tile kompletki pa...vsako leto rečem, da bom pripravila takšna darilca za Miklavža ( ko je še dovolj časa za pošiljanje in potem za božič ne dobijo kaj posebnega), ampak nikakor ne pridem do izvedbe. Tale tvoj eko santa je luštkan, da je kaj...mhmhm me je ka rmalo prijelo, d abi šla tudi jaz narediti kakšno serijo.

jackiescrafts pravi ...

This is a lovely card and gift bag, thank you for joining in at SFCC this month

Jackie x