četrtek, 29. september 2011

napis v krogu

včasih je kar prav, da imam kakšno objavo na zalogi. že teden dni namreč tako kašljam, da se že malo smilim sama sebi. in potem kakšno noč "prekašljam" in me preko dneva dobesedno "pobere".
na tele nisem ravno ponosna.
na vsak način sem namreč hotela uporabiti ta čudovit papir in po drugi strani izbrala tedensko postavitev na scs.
pa mi nekako ni šlo izpod prstov. ampak kar je, je. hkrati z njimi pa še sličica za napis v krogu:

napis je uporaben za majhne štempiljke, ki jih drugače nekako ne znamo vedno uporabiti. letošnjo sezono pravzaprav zelo  veliko uporabljam te male motive. dva načina ste že videli: takole v krogu in pa kot v včerajšnji objavi - s postavitvijo motiva v notranjost. Tretji način pa .... o njem v kakšni od prihodnjih objav.

september se preveša k svojemu koncu.ujeli smo se že v ustaljene tirnice novega šolskega leta. in vreme nam je naklonjeno kot že dolgo ne.

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Super za tale napis in všeč mi je, ker je v krogu. Ja, vedno nam pač stvari ne izpadjo kot želimo. Jaz ponavadi take stvari nekam skrijem :))) Kar pa se teh tvojih čestitk tiče, pa se mi ne zdijo nič napačne in lepo si vsaki dodala svoj levi rob. Čisto lušne zadevice.

Nena pravi ...

tebi ni v ponos meni je pa čisto všeč. sploh slovensko voščilo, ker najbolj mi "parajo živčke" uvoženi napisi razen če voščilo ni namenjeno tuje govorečemu prejemniku

Karmen pravi ...

Meni je tudi zelo všeč. Lepo je da je napis v Slovenščini.