sreda, 5. oktober 2011

bela zima, rdeča nit in zlata začimba - 3

današnje mogoče niso tako zelo tipično božične. pa vendar so meni všeč. Mogoče pa zgolj zato, ker tu "glavno vlogo" igra tista zlata pola kartona, o katerem sem že pisala.
Rože ali ptice pa tokrat želijo na christmas inspirations.

Zlata osnova ne potrebuje posebne obdelave v notranjosti, saj je karton zlat samo na eni strani, notranjost pa je podobna kožnati barvi. Osnovo sem zapognila na polovico in potem potegnila različne ravne črte v notranjosti (utore), da so le te izstopile na licu voščilnice.
Tako obdelano osnovo sem še okrasila z rdečimi pikami s pisalom v tubi za reliefen učinek. Izsekala sem zlate in bordo cvetove, kroge za sredino. Tu sem vsako naredila povsem drugače.
Preprosta receptura: 
  • zlat karton velikosti 27x13,5cm 
  • rdeče pisalo v tubi za reliefne pike 
  • izsekani cvetovi in krogi

4 komentarji:

Karmen pravi ...

Zlata, čisto praznična, lepa je.

CARLA PREDIGER pravi ...

Wonderful job! I loved your cards and hope you will play again with us at Christmas Inspirations challenges.

Nena pravi ...

zlata je zelo praznična sploh v kombinaciji z rdečo. lahko pa jo mirno uporabiš tudi ob kakšni drugi priložnosti

Hali pravi ...

Zdaj, ko ki je prijazno uspelo oddati prvi komentar po dolgem času, moram še tole pohvaliti - tole je meni ljuba kombinacija barv. In pentlja naredi čestitko še lepšo in elegantnejšo. Popolna je!