četrtek, 13. oktober 2011

Hišica v izrezu

Spet se vračam nazaj k izzivom. Letos mi pridejo kar prav, saj je moja glava tako polna in jaz sama razpeta na različne konce, da včasih težko najdem tisto majhno "nitko", ki se je oprimem in grem dalje.
Na christmas card challenges je ta teden izziv fotografija/inspiracija. Se mi je zdelo, da nimam prav nič primernega, pa sem kasneje ugotovila (po drugih prijavah), da se preveč obremenjujem s tem. Gledam preveč ozko, strogo. Ker sem uporabila hišico, je prav tako primerna za craftyhazelnut christmas challenge.

Rada imam te voščilnice z izrezom in majhne motive.
Tokrat sem v notranjost postavila hišico in zunaj dodala že narejene(kupljene) kartonske izrezke smrečic.So še lanskoletna zaloga, pa lani nekako nisem vedela, kako in kje naj jih uporabim.

Še vrvica, rdeče in belo pisalo za imitacijo šivov, izsekani spodnja vogalčka, nekaj bleščic za sneg in prozoren lak za stekelca na oknih.....
Čeprav so te voščilnice z izrezom sila preproste, pa moram priznati, da je včasih težko najti ustrezne kombinacije in jih je v moji zbirki že ene tri, ki mi nikakor niso všeč in so neuspel poizkus.  Tu postaviteve ne moreš postavljat, spreminjat. Kakor zastaviš, tako je. In ker je prvo potrebno izdelat osnovo in čisto na koncu motiv, se mi je že naredilo, da sem motiv povsem kiksnila pri barvanju ali pa kar pri samem odtisu. Pa je šlo vse skupaj v smeti. ampak i panike, saj so to voščilnice z minimalno uporabo materialov.

6 komentarjev:

Hazel pravi ...

I love these - very creative - thanks for joining in my CHNC challenge 41 - hope to see you again soon. x

Karmen pravi ...

Tale hišica je pa res dobra, smrekica pa prav lepo poživi vse skupaj.

StephC pravi ...

Lovely! Very cute. So glad you joined us for this weeks CCC!

Alanna pravi ...

These are so cute. Thanks for joining Christmas Card Challenges this week.

Vladuška pravi ...

Prav fajn izpade to okence in smrekica v odpredju.

Hali pravi ...

Ja včasih nam res mao manjka, da nastane potem enkraten izdelek in rek, da čez 7 let vse prav pride, še kako drži!