sobota, 29. oktober 2011

gobica kot komplet

Res rada delam komplete .... takšne in drugačne. Današnji je tak: Clean and simple. ampak meni strašno všeč.
In trenutno sem še vedno rahlo pri tekstilnem papirju. Tokrat sem uporabila samo kvadratek z gobico: 3x , se pravi na vsaki stvari po 1x.

Poleg voščilnice še mini blok(notranja stran je reliefno obdelana s pikicami) z nekaj črtastimi kartoni, ravno toliko, da si zapišemo najnujnejše. Zvezala sem vse skupaj s kovinsko rinko na sredini in se tako blokec lahko prosto obrača.

Na zadnji fotografiji pa še vse skupaj vloženo v vrečko. 

5 komentarjev:

Simona pravi ...

Preprosto simpatično.

Karmen pravi ...

Luštne, tale tvoj papir je res vsestransko uporaben, všeč mi je. Veliko si že naredila iz njega.

Vladuška pravi ...

Tudi meni je zelo všeč.

Hali pravi ...

Takšnega darilca se sploh ne bi branila. Božične barve, gobica, same luštne stvari!

Maja pravi ...

Ja, tako je zadeva res popolna. Tudi jaz imam rada clean and simple.