torek, 4. oktober 2011

tri v škatlici

Še ena moja obsedenost: kompletiranje več voščilnic skupaj. Ne samo kot voščilnice, pač pa v nek komplet, ki ga lahko podarimo.
Današnji je brez uporabe štampiljk, zato je primeren za christmas stampin all year long, kjer je tedensko pravilo: proč od štampiljk.
Komplet je bil narejen za mojo dobro znanko in bo sama odločila kako in kaj z njim naprej. Ker so voščilnicam priložene tudi kuverte, lahko dve voščilnici napiše komu drugemu, tretjo pa pusti tu, vloži še kakšno malenkost in je tu darilo.
za ozadje sem uporabila bele embosirane snežinke, zavezala pikast trak in nalepila jelene in smrečice.Še bele pike na obrobi (ja, zelo pikasto je tole).
Škatlica je dovolj globoka, da omogoča, da vanjo kar nekaj vložimo.

8 komentarjev:

Renata pravi ...

Zdaj ko so noči že hladne in se sprehodim po tvojem blogu, je kot bi bil veseli december. Zelo lepe pikaste, voščilnice.

Karmen pravi ...

Zelo,zelo so lepe in seveda škatlica tudi!

Nena pravi ...

Marika tele so pa tako lepe da sem na glas rekla UAU...preproste ampak nekaj posebnega. mislim da je tale mašnica pika na i....pa seveda tvoje škatlice!!!!!!

Vladuška pravi ...

Tole se meni zdi prav fajno darilo. Všeč so mi takšni kompleti čestitk, sploh pred novim letom, ko vsakemu pridejo prav za pošiljanje. In znova v tej krasni barvni kombinaciji :)

Hali pravi ...

Zaljubila sem se v rdeč satenast in za povrhu še pikast trak. Pikice so mi še zmeraj nostalgične...kaj vem zakaj...mogoče zardi Emo posode, ki je bila včasih pikasta :-) Tole je res lepo in originalno darilce!

McCrafty /Klavdija pravi ...

uau, kako lepa kombinacija in pikise..krasno

Ellen Taylor pravi ...

Beautifully done! Love your box and cards~

Mahmood Ali pravi ...

Amazing!!! such a beautiful Christmas card with Red ribbon having White dots supper...
Plastic Card
Plastic card printing