sobota, 22. oktober 2011

tekstilni papir (3)

Prvo je nastala samo ena (za redni tednski izziv cs na )scs, pa mi je bilo potem tako čudno. nekako sem se navadila, da so po tri v kompletu.
Pa naj bo še tokrat tako!

ti pisani kvadratki so me povsem prevzeli. Kar ne zmorem moči, da bi jih odložila na stran, pospravila....Me je mogoče tako zelo pritegnila intezivnost barv? ali pač to, da sem se odločila, da jih začnem delati na beli osnovi?
toliko različnih možnosti dopuščajo. Odločila sem za čiste linije, preprosto, z zelo malo dodatkov.
Zadnje dni, vsakič ko pogledam to rolico, premišljujem kako bi se jih še dalo razrezati, uporabiti, postaviti ....pri tokratnih sem uživala v različnih kombinacijah postavitve z enakim osrednjim motivom in ostalimi papirji, ki sem jih tako ali drugače prilagajala (zelen, rdeč, bel z embosiranimi pikicami).

3 komentarji:

Nena pravi ...

super ti je uspel tale trojček

Vladuška pravi ...

Čisto božično, toplo in razgibano.

Mateja :) pravi ...

Fantastične! Tile kvadratki so res posrečeni!