sobota, 1. oktober 2011

preproste smrečice v kompletu

ravno prav ...vse se je nekako časovno poklopilo, saj so na moji mizi različne stvari in med njimi prav nobene štampiljke (sem jih začasno pospravila v predal). To namreč želijo na christmas stampin all year long.
sila preprosto, kajne? naredim vrečko in potem pomerim kako velika mora biti voščilnica in to je to.
Our challenge this week is to see if you can Resist the Temptation....for stamping, that is. Can you make a holiday card or package with no stamps at all?
priznam, da velikokrat dosti lažje delam brez štampiljk. Ker je le nekako nekje globoko v meni zgibanje papirja sem ter tja in se ob tem spominjam kaj vse sem počela (pa bi lahko vse to spet ponovila). npr.: teabag zlaganja, piramidna tehnika, iris folding, debeli 3d motivi.....

namig: smrečice lahko naredimo tudi takole. izrežemo kroge in jih prepolovimo. moji so tule z valovitim robom, vendar je rob lahko tudi raven. na cca.1/3 ravnega roba dodamo lepilo in polkrog zložimo skupaj na tri dele ter pri tem zalepimo. jaz ne uporabljam ostrih robov na zgibih in tako smrečice bolj izstopajo od osnove. spodaj pa sta prikazana dva načina sestavljanja. lahko dodamo deblo, ali pa več različno velikih krogov sestavimo / zlepimo skupaj.
različni kompleti z različnimi smrečicami in njihovo postavitvijo.
sedaj, ko se že piše oktober, grem preštet še preostale septemberske oddane komentarje za septembersko pravilo.

6 komentarjev:

Karmen pravi ...

Luštne tele smrečice, dajejo en svoj drugačen čar.

Kerry Steger pravi ...

I really love these creations Marika! Very pretty colour scheme! Thanks for playing along with CSAYL this week!

Vladuška pravi ...

Super za tale izziv, ker kar pozabimo kako bi bilo delati brez štampilj. Te smrečice so mi so tako simpatične in igrive. Nekaj podobnega sem lani pripravila za delavnico za otroke, le da nisem uporabljala krogov, prav zato mi je tole tvoje navodilo zelo všeč.

Hali pravi ...

Krasna navodila, mogoče ti letos "ukradem" idejo za kakšno serijo smrekastih voščilnic. Tvoje so tako lepo zelene in žive!

MacKenzie pravi ...

Beautiful entries this week Marika! I'm so glad that you decided to join us again :-)
Please, please, please leave a comment on CSAYL blog with your email address so I can forward you the images that you won last week -)

Katarina pravi ...

Super ideja. Sem jo kar uporabila pri izdelavi letošnjih voščilnic, z rahlimi prilagoditvami, glede na material, ki sem ga imela na razpolago in trenutni navdih.
Hvala, da deliš z nami.