ponedeljek, 3. oktober 2011

Rojstvo

Motivi že dolgo pobarvani, pa nekako niso hoteli skupaj. Pa niso oni nič krivi, pač pa jaz. Nisem našla pravega razmerja, nikakor ne.
Motive z takšno tematiko so želeli na bah! humbug!.
In če dodam še pesem ........ Jusus born on this day - Mariah Carey, jo lahko prijavim še na sparkles christmas challenge.
Nič posebnega: hitra in preprosta postavitev. Sprva sem želela prilepit neke druge kamenčke, pa so bili premajhni in se na ta srebrn trak niso želeli prijeti. Pa sem poiskala drugo, manj očesu prijazno rešitev.
Tale mislim, da bo šla kar v roke moje sosede.

6 komentarjev:

Hali pravi ...

Zanimivi motivi in lepo nežno pobarvani. Srebrna barva ji pa da praznični videz.Prekrasno!

Karmen pravi ...

Res je tale srebrni trakec jih prav lepo poživi in daje praznični videz. Lepe so. Tudi zaznamki so lepi, moram si ga naredit, ker sem po zelo, zelo dolgem času spet vzela knjigo v roke.

Annie pravi ...

JUst fabulous - those images are stunning.
Ann xxx
Bah! Humbug! DT

Unknown pravi ...

Absolutely gorgeous Marika - these images are so stylized but I can't tell if they are printed on the computer or stamped and coloured as I couldn't find a language translation button on your blog.

Barbara pravi ...

Gorgeous card! I love the images and the coloring. I've enjoyed my month at Bah! Humbug! and getting to know everyone better. Thanks for sharing with us this week.

Barb

Anonimni pravi ...

Oh this is really lovely.

Thanks for joining us at SFCC.

Huggies Angel