nedelja, 16. oktober 2011

pike in pikice

Nekaj na to temo ta teden pričakujejo pri christmas stampin all year long. naredila pa sem jih že dan ali dva prej, preden sem vedela za takšno novodilo.Vendar niso bile še objavljene, prikazane.
Motiv sem odtisnila trikrat(kar na eko karton) in ga z zmanjševanjem do rdečega noska, obrezala. sestavljeni so s penastim lepilnim trakom.
Photobucket drugačnost sem tokrat nakazala z različnimi barvami imitacije šivov. svetleče lepilo za nosek, izsekana oba desna voglčka dodan še svetleč bordo trakec, takšen resast, že davno pozabljen in računalniško oblikovan napis.

Meni so všeč. Pa vam?

5 komentarjev:

Hali pravi ...

Všeč?Noro všeč... noski tako lepo poudarjeni, jelenčki pa tako simpatični!

Alenka pravi ...

Meni so tudi všeč!Jelenčki so zelo simpatični, pa še svetleči nosek imajo! Super!

Karmen pravi ...

Čisto pravi jelenček Rudolf! Luštne so res.

Vladuška pravi ...

Tale jelenčkem je prav lušn in zelo mi je všeč barvna kombinacija.

Mahmood Ali pravi ...

Simple designing simple colors are used which make your card so beautiful...
Plastic Card
Plastic Cards