četrtek, 13. oktober 2011

barve jeseni

 ..... so tokrat želeli na Winter wonderland. Hmm ..... to je bila za mene kar malo dilema.
ni mi šlo tako z lahkoto. Moje omahovanje je bilo čisto pravilno. Ker pa sem uporabila tudi nekaj svetlečih delov, je to lahko še en izdelek za Bah! Humbug!

Za osnovo sem uporabila rumeno barvo. Ne vem ..... jaz vidim jesen zelo rumeno, svetlo... Sploh kadar je obsijana s sončnimi žarki.
Spodnji del osnove sem skrajšala in ga nadomestila z valovito izrezanim barvnim kartonom. Tako je ta karton viden tudi z  notranje strani.

Osrednji motiv sem sestavljala v štirih plasteh in pri tem za čisto spodnjo uporabila ročno poparvan eko karton. V barve sem dodala še nekaj lesnega lepila in blečic.
Pa zlata ... tudi ta seveda ne sme manjkati.  In vsaka od treh ima dodano nekaj iz rdečega papirja z bleščicami.

4 komentarji:

Karmen pravi ...

Čudovite so!

The Crafty Den pravi ...

Hi Marika, what gorgeous cards. I love the image and you've used the autumn colours perfectly. Thanks for joining us at winter wonderland this week. Hugs, Denise x

Vladuška pravi ...

Odstopanje od klasičnega, odlično. Zelo dobra ideja z jesenskimi barvami narediti novoletno voščilnico. Tudi jaz bi imela ob tem kar nekaj težav, ampak ti si tole odlično rešila.

Hali pravi ...

Kkakšne ideje na izzivih; jesen na božičnih čestitkah..tebi je uspelo super!