petek, 7. oktober 2011

Včasih je lahko tudi majhno dovolj veliko

Hmmm.... Na abc christmas challenge je tema zadnjega izziva
T for Tiny!
We would like you to
make a set of 4 Tiny cards or 4 Tags!
Pojma nisem imela, kaj naj bi bilo to tiny. Saj vem - majhno. A nisem vedela,  ali so zato vrsto prav zapovedano točno določene mere. Pa sem kar ostala pri samo majhno.
Pa naj bo majhno!!! Ravno prav, saj sem se odločila narediti en komplet različnih stvari, pa bodo poleg še te majhne "kartice/voščilnice".
Kaj mislite (tako na prvi pogled) koliko so velike?

Niso tako strašno majhne. Njihova velikost je 10x6 centimetrov. Zaradi temnih podlag in pa tudi zato, da bo ujemanje s celotno serijo(rjavo/eko), sem v notranjost dodala zložen list za pisanje, ki je lepljen samo v zgibu.Motiv sem namenoma izbrala tak .... nedifiniran. Tako je lahko ta kartica v ležečem ali pa pokončnem formatu.
Bakrene embosirane snežinke ....obrisovanje z gel pisali, bakren satenski trak in izsekani vogali. Izrezano in pripravljeno za kuverte mi je odnesel veter, ko je odprl balkonska vrata.

8 komentarjev:

Nena pravi ...

zelo lepa kombinacija. velikost pa je primerna tako za voščilnico kot za tag kakšnemu darilu.

Barbara pravi ...

Just gorgeous!

Renata pravi ...

Čudovit izdelek in eko kombinacija. Pa snežinke....zelo lepe.

Delphine pravi ...

I love your little notebooks, Marika! I love your choice of colours and your beautiful snowflake! Thanks for joining us again at the ABC Christmas Challenge and good luck! Delphine xx

Vladuška pravi ...

Tole pa semi zdi krasen dodatek k darilu. Lepo, elegantno. Prav tako sem si pogledala še tiste blokce iz prejšnje objave in se 'posladkala' še pri ovitih čokoladah, ki so me zelo navdušile z oblekicami božička.

Anonimni pravi ...

These are so gorgeous I love the shape and the copper snowflakes on this colour card stock is beautiful!
Thanks 4 coming to play with us this week for our T for Tiny Challenge @ ABC Christmas Challenge, hope you can come and play again soon we have NO limit on entries, so the more times you play the more chances you have to win! Hugs Samantha

Hali pravi ...

Zlata, rjava bakrena...lepe barve , a jih tako redko uporabim pri novoletnih zadevah. Si morma prav zapisati in letos kakšno voščilnico izdelati v teh barvah... zelo mi je všeč!

Helen pravi ...

These are beautiful - really elegant!
Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge!
Helen x