ponedeljek, 17. oktober 2011

piškotki za majhne in velike

majhni piškotki, ki jih komajda vidiš (še dobro, da so trije skupaj) je še ena od mini štampiljk, ki jih je težko uporabljati. tokrat bodo prav prišli za izziv pri bah! humbug! ... christmas food.


odtisnila sem jih okoli napisa in potem vse velike prevlekla z belim gel pisalom. poleg gel pisala je uporabljeno še belo gel pisalo v tubi za pikice.
Pravzaprav so tele voščilnice še en košček za v eko kotiček. Rada delam s tem eko kartonom, ki je tako zelo primeren za razno razne barvne kombinacije.tudi tukaj ob enakih uporabljenih kosih, nekoliko različnosti z zamikanjem rdečega vzorčastega papirja na osnovi in dodajanjem različnih lesenih izrezkov, ki veselo poskakujejo med temi piškoti.

9 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Se popolnoma strinjam, da je eko karton zelo hvaležna stvar, tudi jaz najraje delam z njim in ga kombiniram. Se mi zdi, da da na koncu tak topli učinek, v nasprotju z belim papirjem. Všeč so mi te čestitke.

Hali pravi ...

Pikice izgledajo kot bi bila čipka, šele ko sem povečala fotko, sem videla, da so narejene s pisalom...Super, ja eko karton je res hvaležen in da toplino, po kateri tako zelo vsi hrepenimo!

Kendra-Sue and Jamie pravi ...

Those gingerbread men are great. Thank you for playing with us at Bah! Humbug!.

Simona pravi ...

Lušne in božično vesele so.

Alenka pravi ...

Zelo mi je všeč!!!

Nena pravi ...

ja pikotki so res majhni ampak ker si jih dala veliko prav lepo izpade vse kupaj

Annie pravi ...

oh so cute - love them.
Ann and Max (staying together this week and having a wicked time)
Bah! Humbug! DT

Ruth pravi ...

Beautiful cards! Love the way you used the gel pens

Anonimni pravi ...

Absolutely superb! Love the little gingerbread men. thanks for playing with us at Bah Humbug, come back tomorrrow for another great challenge.

Hugs
Brenda