ponedeljek, 10. oktober 2011

bela zima, rdeča nit in zlata začimba (4)

Tokrat sta svoje moči združili zgolj bela in zlata. V čistem in preprostem slogu, a dovolj zgovorno.
Je dovolj svetleče, da je primerno za Bah! Humbug! ?
Hitro, enostavno, pa vendar lepo na pogled. Zaradi same debeline zlatega papirja in pa seveda njegovega posebnega videza, so embosirani deli zelo lepi. Malček so me srbeli prsti, da bi še kaj pokombinirala z belimi pikami, črticami, mogoče delno odbrusila zlate embosirane dele, pa sem ostala kar pri čisto preprostem. Eno zelo pomirjujočih odkritij tega leta za mene.
Ne vem zakaj, a te voščilnice na 15 me prav nervirajo, saj drugače osnove režem na najmanj 15,5cm, a zaradi velikosti embosing srajčke sem jo pač prilagodila tako. Sprva sem želela kar odtisniti napis z belo blazinico. Vendar pa se le ta ni in ni želela posušiti na zlati osnovi. Tako sem pristala pri embosiranju z belo in dodala še snežinko. V notranjosti -rahlo zamazano in prekrivajoče sem potiskala spodnji desni vogal v notranjosti. Motiv z bunkicami.
Kdor se je blogu pridružil z branjem kasneje, si lahko v tej objavi prebere o zgodbi zlate pole.
Preprosta receptura:
  • bela osnova v velikosti 21x15cm , končna velikost 10,5x15cm;
  • zlat kos za embosiranje v velikosti 10x14,5cm;
  • bel satenski trak;
  • bel embosing prah;
  • mini štempiljka z bunkicami in zlata blazinica za notranjost

9 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Preprosta eleganca, malo glamurja, ki spada k novemu letu. Vsekakor so ti embosirani deli, trak in napis povsem dovolj. Lepo.

Annie pravi ...

wowza just love that embossing.
Thanks for joining us again at Humbug Hall.
Ann xxx
Bah! Humbug! DT

Sabina D. pravi ...

A napis je nalepka al embosiran? Zelo lepa voščilnica.

Kendra-Sue and Jamie pravi ...

Your cards are wonderful. I love that they are shiny and glittery. Thank you for joining us at Bah!Humbug!

Hali pravi ...

Zlat embosiran papir je prekrasen...vsaj meni...in samo embosiranje je dosti, da nastane zelo elegantna čestitka.

Simona pravi ...

Sem pogrešala tvoje objave. In se šla raziskovalca. Odkrila tale tvoj blog, ki ga še nisem imela med priljubljenimi.
Super, da sem te našla.

Nena pravi ...

tudi tale ideja je super....hm mislim da mi je od lani ostalo kar nekaj zlatega in srebrnega papirja :)

Max pravi ...

Very elegant ... thank you for sharing with us at Bah! Humbug!

Luv'n'Stuff
Max
xx
Max's Craft Creations
Bah! Humbug! Challenges DT

MarikaGabez pravi ...

Odgovor za Sabino: napis je embosiran z belim prahom.

In Simoni:me veseli, da boš pokukala tudi semkaj.