nedelja, 9. oktober 2011

Hišica....

Majhna štampiljka hišice... in 2x po gruča snežakov .... vse skupaj v vrsti, na traku iz katerega sem izhajala.
.... make a card that includes a picture of a house or home - it can be the outside or inside, it's up to you.To je zapisano na craftyhazelnut christmas challenge. In tale majhna hišica je čisto dovolj.
Tukaj sem si dovolila razbijati urejenost z močno rdečo barvo.
Nekaj malega barvanja, dodajanja bleščic v hišico ....to je to.

7 komentarjev:

Sabina D. pravi ...

Zelo lušna :)

Vladuška pravi ...

Res neverjetno, komaj sledim tvojim objavam :) Ko že mislim, da sem vse pogledala, najdem 2 novi :)) Res si neverjetna koliko si letos že ustvarila novoletnega, ko jaz še samo razmišljam o tem :)

Hazel pravi ...

Sweet cards - love the house and the snowmen - thanks for joining in my CHNC challenge 41 - hope to see you again soon. x

Karmen pravi ...

Vladuška ima prav res te je težko dohajati!:) Zelo lepe so, hiška mi je luštna seveda snežaki tudi.

Hali pravi ...

Uf , uf koliko idej...nikoli oz. redko mi uspe pokobinirati 2 mini štampiljki skupaj. Tebi krasno uspeva!

Nena pravi ...

preprosto lepa

Elizabeth pravi ...

Lovely cards - a very pretty scene and I love the snowmen :) Elizabeth x