torek, 25. oktober 2011

tekstilni papir (5)na rdeči osnovi

začela sem z belo in vse skupaj mi je bilo strašno všeč. Zakaj ne bi zadeve tudi obrnila?
Namesto bele ... tokrat rdeča osnova in izpeljave z tekstilnim papirjem.

Pri teh prvih sem uporabila novo štampiljko kupljeno v Ustvarjalnem dotiku in napis embosirala z belim prahom. Da spodnji del ne bi bil preveč pust(predvsem pa nekako drugačen), sem z belim pisalom v tubi naredila še bele pikice levo ven(kot nekakšne vijugice) iz napisa in dodala nekaj malih izsekanih snežink.

Vse voščilnice na rdeči osnovi imajo znotraj bel, popolnoma prazen list za pisanje.Od vseh do sedaj narejenih, se tu ponovi še rdeč satenski trak, ki sem ga na vrhu zavezala z vrvico (le ta pa se pojavi na vrečkah). Še izsekana vogala na desni strani in to je to.

Pri drugem kompletu sem osnovo obrnila in izdelala pokončen format.

desno sem dodajala motive iz tekstilnega papirja, levo stran pa sem preko vse višine zapolnila z embosiranimi snežinkami. Na vsaki drugačna snežinka. Preko srednjega kvadratka sem zavezala belo pentljo in motive še obrisala z belim gel pisalom.

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Tudi rdeča osnova čisto lepo izpade. Pa še tiste moške iz prejšnje objave sem si pogledala in so mi všeč.

Nena pravi ...

o spet ena lepa postavitev

Hali pravi ...

Embosiran zapis in pikice zažigajo :-)