četrtek, 6. oktober 2011

Trodelni komplet - embosirano

Sem čudna? Itak!!! Ampak ..... ko sledim idejam, jim pač sledim, dokler mi te le to pustijo.
Tokrat trodelni komplet, ki lepo sovpada z navodili na christmas stampin all year long, kjer še vedno pravijo: proč od štampiljk.
Ena taka gasilka fotka, ki jih tudi rada naredim.
Tudi pri današnjem kompletu gre za nekaj reciklaže. Komplet sestavljajo trije izdelki: večji in manjši karirast blokec ter voščilnica.
Ker ni nič štampiljk, nobenega pametnega motiva, sem se pač znašla z embosiranjem. Tri različne srajčke, dobljeno pa še "pošmirglano" , da so se pokazali svetlejši deli. Izrezane snežinke, nekaj okrasnih kamenčkov in še nekaj bleščic. Ja, pa še viola gel pisalo.
Snežinke in krogi so lepljeni s 3d trakom.

In kje je tu reciklaža, boste prav gotovo vprašali?

Je! In to ne samo v blokcih, ki so pravzaprav kupljeni.

 Reciklaža: 
Tele liste, iztrgane iz neke mape, mi je privlekla hčera domov. Jaz vse spravim (saj zato jih je pa menda privlekla). No, sedaj so dobili novo podobo. Spuščeni skozi mašinco in še dodatno brušeni. Blok v ozadju pa sem pravzaprav narezala kar iz a4 formata prav tako kupljenega bloka (skupaj z lepenko na zadnji strani). prvi del je tule(originalno lepljen), trije deli pa bodo dobili verjetno spiralno vezavo.

3 komentarji:

Nena pravi ...

super si se znašla brez štampiljk

Hali pravi ...

Nisi čudna, zakaj? Recikliranje ti gre dobro od rok... in tudi jaz prihranim kartone ( modre) od koledarjev, ko je konec leta...imajo tako fino rebrasto strukturo. Lepi kompleti!

Mahmood Ali pravi ...

I find here such a beautiful Christmas card its looking so beautiful...
Plastic Card
Plastic card printing