petek, 28. oktober 2011

Majhen ptiček

Včeraj sem jih poslušala, kako so čebljali pod mojim oknom. Sem ter tja kakšen zaide tik do okna na moji levi strani in se okoplje v žlebu, ki je tam napeljan. Je zanimivo to moje okno: majhno, tik pod streho in moj stol ob računalniku je ob njem tako, da ko obrnem pogled v levo, vidim ven.Najbolj aktualna je cest, ki se vije po sredini okna. Ko se nabere kolona avtomobilov, mi je takoj jasno, da so na avtocesti zastoji, ko pa kolona postane dolga, ti je povsem jasno, da je na avtocesti nesreča, čeprav o tem še niso poročali.
Na christmas crafting so ta mesec želeli voščilnice na temo  'Little Robin Red Breast.'
Moji sicer ne čebljajo in se kopljejo v žlebu. Le tiho tam stojijo z vejico v kljunčku in upam, da nekomu ponesejo lepe želje.

Voščilnica v izrezu na belem strukturnem papirju.Z obliko sem nekako posnemala preprosto ptičjo hišico. Obrisovanje z belim gel pisalom in pikice z bakrenim pisalom v tubi za 3d učinek. Še satenski trak za piko na "i".

7 komentarjev:

Hali pravi ...

Tale štampiljka je pa moj zadnji nakup v HA Kranj.Zelo luštna je, upam, da jo tudi jaz kmalu uporabim. Super si skombinirala s spodnjim vzorčastim papirjem. Mi ej všeč!

Karmen pravi ...

Luštna zelo. Všeč mi je zelena.

Nena pravi ...

spet ena lepa novoletna...

meg pravi ...

Love your robin card. Thank you for joining in at Christmas Crafting this month.

Simona pravi ...

Lušna ptička, res drobna, ki pa prinaša velke želje.

Vladuška pravi ...

Tudi sama sem jim včeraj zjutraj prisluhnila in ni mi bilo jasno, ali jih prejšnje dneve ni bilo, ali jih pa nisem slišala. Še zdaj ne vem :) Lepo si jih umestila na papir in naredila kot preprosto ptičjo hišico.

Debbie pravi ...

Beautiful robins...Thank you for joining us at Christmas Crafting this month.
Debbie x