četrtek, 6. oktober 2011

Zavijamo darilo - čokolade

Je že kdo pomislil, da danes mogoče ne bo objave? Le-ta se je motil. Imam "skritih nekaj adutov" v rokavu.
Čisto preprosto zavita navadna čokolada. No, vsaj moja je čisto navadna. Tako se lahko zavija čisto vsaka čokolada kvadratne oblike, pa naj bo majhna ali velika. Potrebujemo zgolj rdeč in bel papir, tisto srebrno sponko pa lahko tudi nadomestimo s čim drugim .....
Tole pa so majhne čokolade(sem eno povlekla ven pri slikanju). Na tisti način, ko sta pakirani dve skupaj, pa lahko iz tega dobimo dve darilci. Potrebujemo samo rdeč papir, en okrasek (kupljen ali narejen tako kot pri meni), lepilo in npr.  ....... cimetovo paličico. Vse skupaj pa povežemo z vrvico. Kakršno koli. Pri meni je 1x  rdeče bela, drugič pa čisto navadna vrvica.

Nobena znanost, le nekaj koščkov papirja. In seveda ..... čokolada.
Sedaj pa izkoristimo današnji sončni dan! Jutri nam obetajo dež in ohladitve. Jaz sem dopoldan preživela zunaj, sedaj pa  .... za štedilnik.

6 komentarjev:

Nena pravi ...

super ideja za drobna novoletna darila....že vem kdo bo letos dobil take čokolade ;)

Renata pravi ...

Imaš super ideje, lepa darilca.

Anonimni pravi ...

What fun those are really great!! :0)

McCrafty /Klavdija pravi ...

Super ideja, še posebej prav mi je hudo všeč!

Hali pravi ...

Ti si res prava zakladnica idej...tale mini čokolada pa še cimetova palčak...krasna ideja..al pa kakšni kofetarici lahko zaviješ tudi kakšno instant kavo ( pakirano v dozah za 1x)... res krasno!

Anonimni pravi ...

Cutting edge garlic clove and so marauded onion are almost always delicately browned using cooking oil and be able to along with
the tulsi, oregano, sea, and after that chopped acidic tomatoes.

Special deals fondness the particular enameled surface texture
for this furnace tooth cavity, which will not burn or maybe a dye nevertheless had
comments a lot of start using. Getting shoot so you could all those perfect corporate solutions.
Think of this trick as the formula fashion model same as some sort of preparation techniques.


Here is my homepage: difference between conventional oven cooking and convection oven cooking