torek, 18. oktober 2011

Malce nenavaden trio

Vsaj  meni je nenavaden, ali bolje rečeno nevšečen.
na abc christmas challenge je bilo takole rečeno:
'U is for Unused Stash'
We want to you use something that you haven't used before on your projects this time...it can be something you've been saving for a special card...you know...only taking it out occasionally to admire/stroke...or something you've just bought...
Tole je moje še nerabljeno. Pravzaprav sem se s tisto rolico srečala prvič.
Kupljena včeraj, ko sem iskala nekaj povsem drugega (hrano), našla pa tudi tole.

Je nekje med tekstilom in papirjem, nekaj pač ....Rolica je široka 12,5 cm in dolga 4 metre. Pa sem jo rezala in pozneje lepila. In še zanimivost pri lepljenju: nedavno sem dobila velikooo ostankov kolažnega samolepilnega papirja. Pa sem to "čudo lepila kar na lepljivo stran tega papirja in kasneje na papir. Kot nekakšna enostranska lepljiva folija.

Tako je ta objava bolj preizkušanje novega, neznanega in ne tolikanj všečnega.

6 komentarjev:

Karmen pravi ...

Zelo lušten trio, dobra postavitev in kombinacija.

Simona pravi ...

Meni so pa všeč. Predvsem gobice so mi simpatične.

Alenka pravi ...

Meni so pa všeč, posebno tista z mušnicami. Prav luštne!

Pa sem šele zdaj opazila, da je moj komentar skoraj identičen s Simoninim.No vidiš, če pa dve tako mislimo so pa res luštne:):)

Hali pravi ...

Iiiii gobice...šikane, tople čestitke!

Anonimni pravi ...

Beautiful cards!! lovely to see your Shash picture too! Thanks 4 coming to play with us this week for our U is for Unused Stash @ ABC Christmas Challenge, its so much fun seeing everyone using something they had forgot about or not used yet! we have NO limit on entries, so the more times you play the more chances you have to win! Hugs Samantha

Ps you did not add GD to your link so we are not sure if you want a chance at the GD spot?

Helen pravi ...

Wow - fabulous cards!
Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge!
Helen x