sobota, 22. oktober 2011

Tekstilni papir (4) -ne samo voščilnice

Velikokrat ko delam voščilnice, premišljujem o tem kako ina na kakšen način bi se še dale kombinirat s kakšnim drugim izdelkom. Tako včasih nastane komplet, včasih pa izdelki kar tako, saj ugotovim, da voščilnica sploh ni potrebna (seveda gre tu bolj za osebne vročitve).
In nastale so  tele vrečke. Vrečke sem izdelala iz belega papirja (pri tem tipu uporabim kar npr. pisarniški papir oz. papir gramature pod 100g če se le da), ki ima rahlo teksturni vzorec. Za ostalo dodelavo pa je poskrbel rdeč fotokarton in tekstilni papir.

za bolj kompaktno zapiranje sem zgornji del vrečke 2x zapognila nazaj in šele na to višino izdelala končni izdelek. Prva stran je zgolj prekrita z motivom, na zadnjo stran pa sem dodala še bel karton (ta je 220g) za zgolj samo ime ali pa kratko voščilo. edini  okras je črtkana rdeča črta zgoraj.

končno zapiralo pa sem rešila na meni ljub način, ki ga rada uporabljam tudi pri kuvertah, ki jih naredim sama: dva kartonska krogca pritrjena z močnim penastim trakom in vrvica, ki se jo napelje v osmico. Tak sistem je možen pri tem penastem traku, ki ga uporabljam sedaj nekaj več kot pol leta, saj ima neverjetno lepilno moč, ki se ji še vedno ne morem načuditi.Pa ni to prvi tovrstni trak, ki ga uporabljam.
Tekstilni papir lahko porabimo tudi za kaj drugega.
npr. za majhne zaznamke za darila.
pri prvih dveh sem uporabila zgolj kvadratke gobic. z naslednjimi pa imajo skupno to, da so pravzaprav narejene kot ici mici mini voščilnice, saj se vse odpirajo za voščilo ali ime v notranjosti.

4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Tudi ti izdelki kar tako, niso kar tako. Odlično rešitev za pakiranje darila in še mini čestitke po vrhu. Krasno.

Alenka pravi ...

Super so! Vrečke in tageci! Tisti z gobicami še posebno!

Simona pravi ...

Res si pridna. Samo nekaj dni me ni, ti pa toliko lepih objav. Gobice danes so res simpatične.

Hali pravi ...

Simpatične gobice, zanimivi zaznamki in vrečke...res domiselno zapiranje!